loading...
اس ام اس
پوریا زرنگین بازدید : 20 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (3)

 

 ######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد

 

چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد . . .

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

انسانهای خوب همانند گلهای قالی اند

 

نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن ، دائمی اند !

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد

 

نه التـــمـاس هـــایم را

 

و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…

 

به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی

 

درخـتـی از غــــرور کـاشـتم…

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

دلی که شکستی را گچ چاره نکرد ، گل گرفتمش . . .

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود

 

از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود . . .

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد / آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد . . .

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

لعنت به همه ی قانون های دنیا که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد . . .

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود

 

از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است

 

عاشقانه دوستت دارم  . . .

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

یه رابطه از اونجایی خراب میشه که

 

تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش  . . .

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

سرد بودنم را بگذار به حساب گرم بودنت با دیگران . . .

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی

 

دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن . . .

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم . . .

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

کاش نامت را با خط بریل مینوشتند

 

صدا کردنت کافی نیست ، شکوه اسم تو را باید لمس کرد !

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند . . .

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه / چنان مهرت به جانم کرده ریشه

 

که در شش گوشه ی قلبم نوشته / عزیزم ، دوستت دارم همیشه . . .

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است ! اذان افطارش را تو بگو

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

تنهایی یعنی :

 

ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است ، اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

 

مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند

 

مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

 

من به آن محتاجم !

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

دل آرام را بی تاب میکنی ، دل بی تاب را آرام

 

آخرش نگفتی:

 

تو ، دردی یا درمان ؟

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

اگر دو نفر لبه پرتگاهی باشند کدومشون رو نجات میدی !؟

 

اونی که خیلی دوستش داری ؟

 

یا اونی که خیلی دوست داره ؟

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها نگویم

 

تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کَس نگویم . . .

 

 

 

######اس ام اس عاشقانه######

 

 

 

می دانی … !؟ به رویت نیاوردم … !

 

از همان زمانی که جای ” تو ” به ” من ” گفتی : ” شما “

 

فهمیدم

 

پای ” او ” در میان است  . . .




بگريد و سوزد و نابود شود

آنکه چون شمع بخندد به شب تار کسی

بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند

آنکه يک بوسه ستاند ز لب يار کسی

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

یه روز معلم پرسید که عشق چند بخشه:

زود دستمو بردم بالا و گفتم:

یه بخشه ولی وقتی تو رو دیدم فهمیدم که عشق سه بخشه...

1-آتش دیدن تو  2-شوق با تو بودن۳ - واندوه بی تو بودن

از دل کوچه گذشتم از میون جاده ی خیس

این مسیر بدون برگشت که واسم هیچ آشنا نیست

میخوام آرامش بگیرم من که تو غصه اسیرم

حق من نیست مثل سایه توی تنهایی بمیرم…

سلامت میکنم ای غنچه ی راز / تو بودی از برای عشقم آغاز

تویی تنها دلیل زنده بودن / ندارم طاقتت با چشم در ناز

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن ، نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن

زندگی تکرار زخم کهنه دیروز نیست ، بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن.

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع ، در ذهن بجز تو آفریدن ممنوع

غیر از تو ورود دیگران در قلبم ، عمرا ، ابدا ، هیچ ، اکیدا ، ممنوع!

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

دوستت دارم شاهدی ندارم جز کوچه پس کوچه های خلوت دل!

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است

برای رسیدن به ” تو “

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

آری آغاز دوست داشتن است گر چه پایان راه نا پیداست

من به پایان دگر نیند یشم که همین دوست داشتن زیباست

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ،

من آنجا به انتظارت هستم

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

کاش میشد در سایه ی مژگانت ، لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

زندگی ابرهایی است با نام وفا  میریزد به جویی به نام صفا

میرود به رودی به نام عشق  میرسد به دریایی به نام وداع

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

جانا ز دست عشق تو ، یک دم نباشد راحتم / هر شب خیالت را کشم ، ای ماه تابان در برم

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

مردی نزد روانپزشک رفت و از غمی که در سینه داشت سخن گفت. روان پزشک پاسخ داد : در شهر دلقکی ست که مردم را میخنداند و شاد میکند نزد او برو تا غم خود را فراموش کنی ، مرد لبخند تلخی زد و گفت : من همان دلقکم!!!

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را / اشک و آه و ناله ها و درد را

می نویسم بی تو بودن های من پایانم است / بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

روزگاری او را می جستم، خود را می یافتم اکنون خود را می جویم، او را می یابم

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

من نه آنم که دو صد مصرع رنگین گویم من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

سرنوشتم اگر اینست که می بینم حکم تغییر قضا را به که باید گفت؟

آی خط خوردگی صفحه پیشانی من! این همه خط خطا را به که باید گفت . . . ؟

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

از لحظه های طی شده حظی نبرده ایم / خودرا  به دست  شاید و اما  سپرده ایم

بشمار لحظه لحظه ی  عمر  گذشته را / هر چند ســـــال بود  همانقدر  مرده ایم

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

گفتی به ماه نگاه کن یاد من باش به یاد لحظه های سرد من باش

انگار روزو شبم بی ماه نمیشه به خدا یادتم بی ماه همیشه

 

********اس ام اس عاشقانه*********

 

تنگی نفست را، نینداز گردن آلودگی، دلت را ببین، کجا گیر کرده…




گفتی که بیا و از وفایت بگذر
از لهجه بی وفاییت رنجیدم
گفتم که بهانه ات برایم کافیست
معنای لطیف عشق را فهمیدم


**********************************


کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم
شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم
کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم
یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

 

**********************************

 

شبی گفتی نداری دوست من را
نمی دانی که من شب چه کردم
خوشا بر حال آن چشمی که آن را
به زیبایی پسندیدی و رفتی

 

**********************************

 

به جان هر چه عاشق توی این دنیای پر غوغاست
قدم بگذار روی کوچه های قلب ویرانم
بدون تو شبی تنها و بی فانوس خواهم مرد
دعا کن بعد دیدار تو باشد وقت پایانم

 

**********************************


حالا بدان تو که رفتی در حسرت بازگشت
یک آسمان اشک آن شب در کوچه پایشده بودم
هر گز پشیمان نگشتم از انتخاب تو هرگز
رفتی که شاید بدانم بیهوده رنجیده بودم

 

**********************************

 

تو مثل مرهم یاسی برای قلب شکسته
تو مثل سایبان امیدی برای یک دل خسته
تو مثل غنچه لطیفی به رنگ حسرت شبنم
تو مثل خنده یاسی و مثل غربت یک غم

 

**********************************


می توان در قلب های بی فروغ
لحظه ای برقی زد و خورشید شد
می توان در غربت داغ کویر
آن ابری که می بارید شد

 

**********************************


چه می شود تو صدایم کنی به لهجه موج
به لحن نقره ای و بی صدای چشمانت
تو هیچ وقت پس از صبر من نمی ایی
در انتظار چه خالیست جای چشمانت

 

**********************************


تو نازنین من بودی مثل حالا تا همیشه
کاشکی به جز من هیچ کسی این قدر زیاد دوست نداشت
یا که دلت عشق منو اول عشقاش می گذاشت

 

**********************************


رویای من همیشه به یاد تو سبز بود
رفتی و حرفی از غم رویا نمی شود
رفتی و دل میان گلستان غریب ماند
دیگر بهار محو تماشا نمی شود

 

**********************************


نمی دانم چرا رفتی
نمی دانم چرا شاید خطا کردم
و تو بی آن که فکر غربت چشمان من باشی
نمی دانم کجا، تا کی ، برای چه

 

**********************************


من در اوج پاییزی ترین ویرانی یک دل
میان غصه ای از جنس بغض کوچک یک ابر
نمی دانم چرا شاید به رسم و عادت پروانگی مان باز
برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

 

**********************************


چه می شد گر دل آشفته من
هر چشم تو عادت نمی کرد
و ای کاش از نخست آن چشمهایت
مرا آواره غربت نمی کرد

 

**********************************


تو را آن قدر در دل می سرایم
که دل یعنی ترا زیبا سرودن
فدای تو شقایق احساس
و رویای بی آغاز سرودن

 

**********************************


و حالا انتهای کوچه شعر
منم با انتظاری مبهم و زرد
ولی ایکاش جادوی نگاهت
غزل های مرا غارت نمی کرد


 

 

    اس ام اس شیرازی

... توصيه شيرازی: اگر حس كار به شما دست داد ، كمی صبركنيد تا این حس كاذب از بين برود


 

:ك و ن سره چيست

!نوعي ورزش كششي شيرازيها براي نزديك شدن به سفره 


 

"براى اينكه شكست نخوريد هيچوقت تلاش نكنيد"

يك فيلسوف شيرازي


 

يك راهكار شيرازي:در روز به طور كامل استراحت كنيد تاشب به راحتي بخوابيد


 

دعاي شيرازيها:خداياما حال نداريم به راه راست هدايت شويم تو خودت راه راست رابه سوي ماكج كن


 

عشق: شيرازی

دلوم ميخادبرم بالوی يی كوه بلندی ازته دلوم باتموم وجودوم باصدوی بلند جاربزنم دوست دارم ولی  حوصلم نمشه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 3
  • بازدید کلی : 169